نوشته شده توسط : الکس

خرید کیف زنانه (Women’s Bags) به عنوان یک اکسسوری ضروری اجتناب‌ناپذیر است، زیرا مطمئناً هیچ خانمی بدون آن نمی‌تواند زندگی کند! بنابراین وقتی به این یقین رسیدیم که کیف کامل‌کننده استایل بانوان است، پس سریعاً سراغ خرید آن می‌رویم.

در هنگام خرید کیف زنانه معمولاً سه عامل مهم مورد بررسی قرار می‌گیرند:

  • مقدار بودجه پرداختی
  • مدل کیف و تناسب آن با فرم بدن و نوع پوشش (مانتو، لباس و موارد بیشتر)
  • کاربرد و موقعیت مورد استفاده (مهمانی، محیط کار و موارد دیگر)

بنابراین، با بررسی صحیح هر یک از این سه عامل، می‌توان به راحتی آرزوی داشتن یک کیف مناسب را برآورده کرد. با در نظر گرفتن سبک، رنگ، متریال، اندازه و موارد بیشتر، راهنمای خرید کیف زنانه نقطه شروعی برای کمک به شما است؛ با ما همراه باشید.

انواع کیف زنانه

کیف دستی: این کیف ابعادی کوچکی دارد، به‌طوری‌که می‌توان آن را دست گرفت و به راحتی حمل کرد. به دلیل اندازه کوچک، کیف دستی جهت حمل کارت اعتباری، کلید، پول و برخی لوازم آرایشی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی کیف دستی برای مهمانی و مجالس رسمی است و متناسب سِت کردن با «لباس شب» می‌باشد. همچنین کیف دستی ممکن است دارای بَند رودوشی نیز باشد.

کیف زنانه

کیف دستی

کیف دسته‌دار: این کیف معمولاً اندازه‌ای متوسط یا بزرگ داشته و از طریق دسته‌قابل حمل است. به دلیل حجم زیاد، در داخل این کیف می‌توان انواع وسائل مختلف از کیف پول گرفته تا حتی کتاب نیز قرار داد. کاربرد اصلی این مدل کیف برای محیط‌های کاری و اداری، مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزانه است و با مانتو، پالتو و استایل اسپرت و مجلسی نیز سِت می‌باشد.

کیف دسته‌دار

کیف رودوشی: این کیف معمولاً اندازه‌ای متوسط و بزرگ داشته و به وسیله بَند قابل حمل است. این کیف خود به تنهایی به دو نوع: کیف رودوشی دانشگاهی و کیف رودوشی مجلسی تقسیم می‌شوند. مدل دانشگاهی همان‌طور که از نامش پیداست، جهت استفاده در محیط‌های آموزشی کاربرد دارد.

برندهای معتبر کیف زنانه

شنل (Chanel): برند فرانسوی شنل را همه به ویژه به خاطر کیف‌های فوق‌العاده نوآورانه و مجموعه ارزشمندی از طراحی لباس می‌شناسند. کیفیت و سبک کارهای شنل بیان کردنی نیست، بلکه تنها فقط باید محصولاتش را تجربه و استفاده کرد.

آنیما (Anima): برند ایتالیایی آنیما با تولید کیف‌های زنانه چرم و مطابق با آخرین سبک‌های طراحی، توانسته در مدتی کوتاه به عنوان یک برند نوظهور و پرطرفدار تبدیل شود. خرید کیف زنانه ارزان آنیما، در برگیرنده تمام ویژگی‌های مثبت یک کیف خوب است.

فندی (Fendi): این برند ایتالیایی را بسیاری از زنان و دختران جوان به دلیل کیف‌های مدل «باگتی» می‌شناسند. طراحی مدرن و کاربردی در کنار دوام و طول عمر بالا، از فندی برندی همه کاره و مشهور ساخته است.

ریبل (Rebelle): برند ایتالیایی ریبل با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت و با به کارگیری از چرم طبیعی در ساخت کیف‌‎های زنانه، توانسته به یکی از بهترین برندهای حال حاضر جهان تبدیل شود. دیزاین متفاوت و کیفیت بالا، از جمله ویژگی‌های اصلی این برند می‌باشند.

لویی ویتون (Louis Vuitton): بافت و الگوی منحصر به فرد کیف های لویی ویتون، این برند فرانسوی را به بزرگ‌ترین تولید کننده کیف‌های زنانه و دخترونه در تمام جهان تبدیل کرده است. مطمئناً بسیاری از بانوان، در کُمد لباس خود حداقل یک مدل از کیف‌های لویی ویتون دارند.

کشیا (Keshia): برند ایتالیایی کشیا، کیف های خود را در شهر ونیز ایتالیا تولد می‌کند. با اینکه شهرت دیگر مارک های بزرگ صنعت مد را ندارد، ولی تولیداتش در دسته محصولات با کیفیت و زیبا قرار می‌گیرد.

گوچی (Gucci): کیف‌های این برند ایتالیایی به دلیل وجود نوار سبز و قرمز به خوبی از دیگر برندها متمایز است. سبک‌های بسیاری نوآورانه کلاسیک کیف‌های گوچی، دقیقاً مطابق بر استایل و نوع پوشش بانوان خوش سلیقه است.

نکات مهم در خرید کیف زنانه

ابعاد و اندازه کیف: دانستن اندازه مناسب کیف، اولین نکته‌ای است که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. اکثر کارشناسان مد پیشنهاد می‌کنند، ابعاد کیف را بر اساس توده بدن و نوع استفاده خود تعیین کنید. فقط به خاطر داشته باشید، اگر کیف به هر اندازه شیک و زیبا باشد، ولی فضای کافی برای قراردادن وسائل مورد نیازتان را دارا نباشد، وسیله‌ای کاربردی نخواهد بود.

برای بانوانی که قدی کوتاه دارند و به اصطلاح ریز جثه هستند، بهتر است کیف‌های کوچک را انتخاب کنند. به این دلیل است که انتخاب کیف‌های بزرگ باعث می‌شود کوچک‌تر به نظر برسند. از طرف دیگر، اگر قد بلند و اندامی باریک دارید، باید از خرید کیف زنانه کوچک خودداری کنید. انتخاب کیف بر اساس فرم بدن نیز می‌تواند به گزینش دقیق‌تر منجر شود.

شکل و مدل کیف: انتخاب بهترین شکل و مدل کیف یکی دیگر از اولویت‌های مهم قبل از خرید است. همیشه بخاطر داشته باشید که حمل یک کیف زنونه متناسب با شکل بدن شما، بهترین راه برای مطابقت با استایل موردنظرتان است. کیف‌های دخترونه اغلب مستطیل، مربع، بیضی و دایره‌ای شکل طراحی می‌‍شوند. انتخاب هر کدام به علاقه شخصی، سبک پوشش و فرم بدن شما بستگی دارد.

اطمینان حاصل کنید که انتخاب کیف برعکس شکل بدن‌تان باشد، اگر باریک اندام و قد بلند هستید، کیف گِرد انتخاب بهتری است، اگر کوتاه قامت و کمی تپل هستید! کیف مستطیل شکل، ظاهر شما را فوق‌العاده زیباتر می‌کند. همچنین با مانتوی کوتاه بهتر است از کیف مدل دسته‌دار و یا کیفی که بَند کوتاهی دارد استفاده کنید. برعکس، اگر مانتوی بلند به تن دارید، از کیفی با بَند بلند استفاده کنید.

انتخاب رنگ کیف: بعد از انتخاب اندازه و شکل، اکنون زمان آن رسیده است که رنگ کیف را انتخاب کنید. تطابق رنگ کیف با لباس و کفش، روشی ایده‌آل برای ایجاد هارمونی رنگی است. در خرید کیف زنانه سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که بیشتر با رنگ مانتو و یا کفش شما مطابقت داشته باشد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی (مشکی، خاکستری، نوک مدادی و موارد بیشتر) استفاده کنید، زیرا گزینه‌های رایج‌تری هستند.

مشکی رنگی خنثی است، بنابراین هرگز نمی‌توانید در انتخاب آن اشتباه کنید، زیرا با هر نوع رنگ مانتو و لباسی هماهنگ بوده و همیشه مطابق بر مُد روز است. همچنین، می‌توانید از رنگ‌های مکمل نیز استفاده کنید، برای مثال اگر مانتوی شما آبی یا سرمه‌ای بود، رنگ کیف را می‌توانید نارنجی انتخاب کنید. با این حال، امروزه انتخاب رنگ کیف دارای قانون و قواعد خاصی نیست و بیشتر به علاقه شخص باز می‌گردد.

کاربرد و موقعیت استفاده از کیف: و در آخر، مهم است که بدانید هدف استفاده از کیف چیست؟ برای این موضوع، باید نکاتی را در مورد کارکردهای مختلف کیف در نظر بگیرید، زیرا هر مناسبت، مکان و فصلی، کاربردی متفاوت از کیف را می‌طلبد. در کنار اینکه کیف باید مطابق بر نوع پوشش و فرم باشد، موقعیت استفاده نیز مهم است.

کیف لوازم آرایش دخترانه

جهت حضور در مجالس رسمی (برای مثال، عروسی) که نیاز به پوشیدن لباس شب دارید، کیف دستی و یا کیف دسته‌دار می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. برای مهمانی‌های خودمانی، محیط‌های کاری و اداری، کیف دسته‌دار و رودوشی را خریداری کنید. به‌طورکلی، کیف مجلسی زنانه ظاهری بسیار لوکس و رسمی دارد، و کیف‌های فانتزی نیز ظاهری اسپرت و مناسب استایل کژوال (معمول و روزمره) هستند.

متریال و جنس کیف: یقیماً خرید کیف زنانه چرم، انتخابی بی‌مانند است، زیرا در کنار کیفیت و دوام بالا، چرم ظاهری لاکچری داشته و شخصیتی جذاب به فرد می‌بخشد. چرم طبیعی بهترین متریال ممکن است، ولی قیمت بیشتری از دیگر مواد ساخت کیف دارد. انتخاب جیر یا مخمل و یا پارچه نیز گزینه‌های دیگر هستند که به علاقه و مقدار بودجه پرداختی فرد بستگی دارد. در این میان، چرم صنعتی (مصنوعی) گزینه‌ای ارزان‌تر است.

امروزه به دلیل پیشرفت‌های روز افزون در فناوری ساخت چرم صنعتی، این نوع چرم در بهترین کیفیت تولید می‌شود. به‌طوری‌که نسبت به چرم طبیعی تفاوت فیزیکی ظاهری آشکاری ندارد، حتی برخی از معایب چرم طبیعی مانند وزن زیاد را نیز بر طرف کرده است. با این حال، انتخاب اول بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه و خوش‌پوش، هنوز هم چرم طبیعی است.

در زمان خرید کیف لوازم آرایش دخترانه به تعداد زیپ داخلی و خارجی، نوع باز و بسته کردن کیف (زیپی یا دکمه‌ای)، اندازه بَند و وزن کیف نیز توجه کنید.

فروشگاه‌های معتبر کیف دوشی زنانه

اکنون می‌توانید از گشت و گزار در برخی بوتیک‌های فروش کیف زنونه لذت ببرید، زیرا حالا به درستی می‌دانید که چه کیفی می‌خواهید. اما در این هنگام، پرسش اساسی این است که: «از کجا برای خرید کیف زنانه اقدام کنم؟» برای پاسخ باید بگوییم :«دو راه بیشتر ندارید، یک: خرید حضوری، دو: خرید اینترنتی.»

اگر به خرید فیزیکی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به صورت حضوری محصول مورد نظر را بررسی کنید، به مغازه‌های سطح شهر سَر بزنید. برای این مورد می‌توانید به بازار بزرگ تهران، خیابان جمهوری باغ سپه‌سالار، میدان بهارستان و مراکز خرید کوروش، پالادیوم، تیراژه و موارد دیگر رجوع کنید.

اهمیت کیف زنانه باکیفیت

از آنجایی که بیشتر خانم‌های جوان بدون آنکه به ویژگی‌ها و کاربردهای کیف توجه داشته باشند، همیشه به مدل و طراحی کیف نگاه می‌اندازند. این یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که اغلب مرتکب می‌شوند، آن‌ها به جای خرید کیف مناسب که با شکل بدن و بسیاری موارد دیگر که در بالا بیان شد مطابقت داشته باشد، مارک، مدل و سبک طراح کیف‌ها را دنبال می‌کنند تا با داغ‌ترین روند مُد همگام شوند.

همه ما می‌دانیم که مدل‌های گوناگون کیف‌های زنانه، به ویژه آن‌هایی که سبک‌های فانتزی دارند، حتی اگر از نظر ویژگی‌های فیزیکی مناسب نباشند، خریدشان بسیار وسوسه‌کننده خواهند بود. اما این نگرش روشی ایده‌آل برای جلوه بخشیدن به لباس و استایل شما نیست.

به روز ماندن و پیروی از آخرین روندهای مُد فقط برای درخشش و زیبایی ظاهری شما کافی نیست. در این منبع همیشه به یاد داشته باشید که هر چیزی که می‌پوشید باید با فرم بدن‌تان و موقعیت استفاده در هماهنگی و تعادل باشد. خانم‌هایی که نه تنها علاقه‌مند به مد هستند، بلکه به ویژگی‌های مختلف کیف نیز توجه می‌کنند، می‌توانند راهنمای خرید کیف زنانه را هر زمان که نیاز داشتند از نو مطالعه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 10 / 1398 | نظرات ()